گفتم...یه سوال بپرسم؟؟؟؟


گفت بپرس


گفتم چراهرموقع من شادم...همه


بامن


میخندند..اما وقتی غمگینم کسی


با من


گریه نمیکنه؟؟؟؟


گفت خنده رابرای جمع اوری دوست


وغم


رابرای انتخاب بهترین دوست افریدم