بهترین دوست

گفتم...یه سوال بپرسم؟؟؟؟
گفت بپرس
گفتم چراهرموقع من شادم...همه
بامن
میخندند..اما وقتی غمگینم کسی
با من
گریه نمیکنه؟؟؟؟
گفت خنده رابرای جمع اوری دوست
وغم
رابرای انتخاب بهترین دوست افریدم
+ نوشته شده در شنبه بیست و هفتم اسفند ۱۳۹۰ ساعت 14:15 توسط parwaneha
|
حتی اگر نباشی: