سهم من

به تو فکر می کنم
به دست نوشته های عاشقانه ات
و سطرهای نورانی ات
که به کوتاهی وزش نسیمی
از برابر دیدگانم
می گذرند
و زمزمه وار بر لبانم جاری می شوند
و آرزوی من
که ای کاش لحظه ای از این ترانه های شیرین
سهم من می شد
+ نوشته شده در جمعه دوازدهم اسفند ۱۳۹۰ ساعت 18:24 توسط parwaneha
|
حتی اگر نباشی: