تولد یاسمنم مبارک
امروز روز تولد یاس عزیزمه
بیست و سه سال پیش دقیقا تو همچین روزی
از فرشته های آسمون جدا شدی
پا به این دنیا گذاشتی و فرشته ی زمینی من شدی
خیلی طول کشید تا من و تو همدیگه رو پیدا کردیم, ولی بلاخره این اتفاق افتاد
و حالا چشم به راه دومین سالگرد عشقمون هستیم
تولدتو اول به خودم تبریک میگم که با اومدنت روی زمین منو از تنهایی درآوردی
بعد هم به خودت تبریک میگم
آرزوم اینه که همیشه لبت شاد و دلت خندون و تنت سالم,
دلت به وسعت دریا و نگاهت به آسمون باشه

+ نوشته شده در چهارشنبه پنجم مرداد ۱۳۹۰ ساعت 9:4 توسط persiancayenne
|
حتی اگر نباشی: