چهاردهمین ماهگردمون مبارک ...

با تو هر ماه ، میشه یه بهار نو داشت
با تو هر روز ، میشه از نو متولد شد
با تو میشه پر کشید تا ابرای تو آسمون
با تو میشه خط کشید ، رو لحظههای دوریمون
چهاردهمین ماهگردمون مبارک
,,,
+ نوشته شده در دوشنبه سیزدهم دی ۱۳۸۹ ساعت 10:3 توسط persiancayenne
|
حتی اگر نباشی: