با تو هر ماه ، می‌شه یه بهار نو داشت 


با تو هر روز ، می‌شه از نو متولد شد


با تو می‌شه پر کشید تا ابرای تو آسمون 


با تو می‌شه خط کشید ، رو لحظه‌های دوریمون


چهاردهمین ماهگردمون مبارک  


,,,