بیا بخندانیم لحظه ها را

تا نگریند بر ما !

پس بیا ....لحظه ها را با هم تقسیم کنیم

و اعداد روزهای بی تو بودن را در بودنت تفریق

وحاصل بدست آمده را زندگی کنیم!

می آیی ؟؟؟