بیا ...

بیا بخندانیم لحظه ها را
تا نگریند بر ما !
پس بیا ....لحظه ها را با هم تقسیم کنیم
و اعداد روزهای بی تو بودن را در بودنت تفریق
وحاصل بدست آمده را زندگی کنیم!
می آیی ؟؟؟
+ نوشته شده در دوشنبه سی و یکم خرداد ۱۳۸۹ ساعت 13:24 توسط persiancayenne
|
حتی اگر نباشی: