بالاخره تموم شد ...

بالاخره تموم شد !
اون جدایی که از ۱-۲ ماه پیش همش به فکرش بودیم
اون همه انتظار که از دوری هم کشیدیم
اون همه دلتنگی که با شبو روزمون عجین شده بود
اون همه خستگی از تنهائی
اون همه آرزوی دوباره با هم بودن ...
خدا رو شکر که همش به آخر رسید
،،،
امیدوارم از حالا به بعد ، از با هم بودنمون
بیشتر از همیشه لذت ببریم ، و این با هم بودن
روز به روز دلامونو به هم نزدیک تر کنه
و امیدوارم هیچ اتفاقی باعث نشه که
فاصله ای هرچند کوچیک ، بینمون ایجاد بشه
،،،
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و دوم فروردین ۱۳۸۹ ساعت 16:37 توسط persiancayenne
|
حتی اگر نباشی: