سقــوط

هــر شب خـواب مـے بینم
سقــوط مے ڪنم از یڪـ آسمانـ خـراش(!)
و تـــــو از لبـہ ے آטּ
خــم مے شـوے و دستــم را مــے گیرے/.
سقــــوط مـے کنم هـرشـب
از بـام شـب
و اگـر تـــــو نباشـے(!)
ڪـہ دستــــم را بگیـرے
بـــدون شــڪ
صبـحگـاه
جنــازـہ امـ را در اعمــاق دره ـہا پیــدا مـے ڪنند.
+ نوشته شده در پنجشنبه بیستم مهر ۱۳۹۱ ساعت 20:45 توسط parwaneha
|
حتی اگر نباشی: